Klima positive në klasë
Në mënyrë që të kemi mbarëvajtje sa më të mirë të mësimt, mësuesit duhet
të krijojnë një atmosferë positive në klasë. Personi kyc në krijimin e kësaj
klime positive në klasë është mësuesi. Meqenëse mësuesi është përgjegjësi
kryesor në mbarëvajtjen e mësimit, ai gjithashtu është përgjegjës për krijimin
e një klime sa më positive në klasë. Cfarë udhëzimesh duhet të ndjeki një mësues
që të krijoje një klimë sa më positive në klasë dhe si ndikon kjo gjë tek nxënësit?
Së pari mësuesi duhet të jetë i hapur me nxënësit e tij, të mos
paragjykojë, të jetë fleksibël dhe të pranojë kritika. Kur mësuesi është I
hapur me nxënësit, ai kërkon mendimin e tyre se si duhet ta zhvillojnë mësimin
apo se cfarë gjërash duhet të përmirësoi ai për të qenë sa më efektiv tek nxënësit.
Nxënësit në këtë mënyrë ndjejnë që mësuesi i don dhe i respekton mendimet e
tyre.
Së dyti duhet të jetë parimor pra
të jetë sa më i drejtë me nxënësit pavarësisht prejardhjes së tyre, gjinisë apo
edhe pozitës që ata kanë. Mësuesi duhet të sillet me të gjithë njëlloj. Asnjëherë
nuk duhet të jetë i njëanshëm apo të mbarë me hatër. Në qoftë se ai e zbaton me
rigorozitet këtë parim, atëherë është e sigurtë që do të fitojë besimin e nxënësve
dhe ku ka më mirë se sa të fitosh besimin e nxënësve.
Së fundmi, mësuesi duhet të jetë
ndihmës. Ai gjithmonë duhet t’i orientojë nxënësit për mësimet, duhet t’i lehtësojë
procesin e të nxënit dhe t’i ndihmojë. Nëse mësuesi mundohet t’i kombinojë të
gjitha cilesitë që përmendëm më lart, atëhere krijimi i një klime pozitive në
klasë nuk është dicka e paarritshme. Nëse arrihet krijimi i një klime pozitive
në klasë, atëherë edhe mësuesi e ka më të lehtë të shpjegojë mësim, kurse nxënësit
hyjnë në atmosferën e mësimit dhe mësojnë më shumë. Në këtë mënyrë mësuesi
arrin objektivat e tij, por më e rëndësishme se arritja e objektivave është nxënia
e nxënësve.
Për ta përfunduar unë dua të theksoj se mësuesi përpara se të fillojë të
shpjegojë mësimin, duhet para së gjithash të mundohet të krijojë një klimë sa më
pozitive në klasë. Nëse arrihet kjo gjë atëherë edhe mësuesi do e shpjegojë mësimin
me dëshirë, por edhe nxënësit do të vijnë me dëshirë dhe me qejf në klasë.
No comments:
Post a Comment